.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشکشهاي ازدواج براي تقدير از اقدام الزيدي

بزرگ يکي از خاندانهاي عرب در کرانه باختري قصد دارد به عنوان تقدير از خبرنگار عراقي پرتاب کننده کفش به سوي بوش، يکي از دخترانش را براي ازدواج با وي به عراق بفرستد.

به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از خبرگزاري "آسوشيتد پرس"، "منتظر الزيدي" از روز يکشنبه که در کنفرانس خبري بوش در بغداد کفش هاي خود را به سمت بوش پرتاب کرد، در تمامي جهان به ويژه در خاور ميانه به يک قهرمان تبديل شده است و مردم سعي دارند به نحوي احترام خود را به وي ابراز کنند.

"احمد سليم جوده" بزرگ يکي از خاندان عرب کرانه باختري با اعلام اين که قصد دارد دختر خود را به عنوان جايزه به عقد الزيدي در آورد، گفت: اگر منتظر الزيدي از خانواده من خوشش بيايد، دخترم را به همراه جهيزيه به عراق مي فرستم و اين اقدام به نشانه احترام من به الزيدي است.

جوده 75 ساله همچنين گفت: 500 تن از بزرگان خاندان اين منطقه حدود 30 هزار دلار پول براي الزيدي جمع آوري کرده اند تا به منظور دفاع قانوني خود از آن استفاده کند.

در همين حال يک مرد مصري نيز دختر بيست ساله خود را براي ازدواج با الزيدي پيشنهاد کرده است. اين دختر با نام "عمل سعاد جوما" با ابراز موافقت خود با اين ايده گفت: من دوست دارم که به عراق بروم و به اين مرد قهرمان بپيوندم. پدر اين دختر نيز گفت: براي الزيدي هيچ هديه اي ارزشمندتر از دخترم نيافتم و حاضرم او را به همراه هر وسيله اي که الزيدي نياز دارد به عراق بفرستم.

شبکه تلويزيوني " العربيه" نيز گزارش داد يک مالک عمده زمين در استان عسير عربستان اعلام آمادگي نموده که مبلغ 10ميليون دلار را به ازاي کفش هاي الزيدي خواهد پرداخت. وي معتقد است الزيدي با اين کار حيثيت و آبروي ريخته شده اعراب توسط آمريکا در کشورهاي عرب و مسلمان را اعاده کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.